Wednesday, March 7, 2012

Oksigen!!!

Minggu baru.. rasa sesak nafas. Termengah-mengah nafas & fikiran nenek. Semuanya berserabut. Macam-macam perkara nak perlu fikir, selesaikan dan kejar. Sampai satu tahap nenek tiba-tiba 'lost'. Tak tahu nak mula atau teruskan dari mana. Nenek perlukan someone untuk guide haluan nenek. Tapi nenek sedar, berdiri atas kaki sendiri lebih mematangkan kita dengan pengalaman. Nenek perlukan pengalaman tu. Tapi tulah, kadang-kadang jiwa ni tak kuat. Rasa nak menjerit, meraung! Tapi taknak orang dengar..Tapi aku nak luahkan semua ni pada yg sudi dengar je. Tak perlu komen apa2. Tapi aku tak tahu siapa orang tu..  Blog ni je yg jadi sahabat setia & pendengar yg baik. Tapi kalau blog ni boleh bercakap, mesti dia marah dekat nenek sebab banyak sgt mengadu! Hah.. LiFE!!!
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget