Monday, April 20, 2015

Geng jimba: Tg. Leman

Melayankan miss hana yang nak carik pantai dan meraikan hari 'kemenangan', sepatutnya ke tioman tapi sebab masa singkat sangat sempat jejak tanjung leman je. Tak kisahlah. Janji kemaruk angin pantai terubat.

Nak jugak letak itinerary kat sini. Hehe
- Sebab gerak dari skudai je, duit minyak dalam rm50 skudai-mersing-batu pahat (siap kira balik rumah)
- tido kat Felda Residence Tg Leman satu malam RM240 (weekend) untuk bilik superior. Kalau weekdays RM190.
- kalau nak gi pulau sibu RM 70 utk dewasa. Tapi kitorang tak gi pun sebab tak cukup masa.
- tambah makan-makan 2 hari 1 malam dalam RM50.
- total semua bahagi dua (sebab pergi berdua je) ada la dalam RM 170 sorang.

Jimat sangat gi cuti kali ni. Gi pusing-pusing dalam Johor je cukup. :)

Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget