Tuesday, January 26, 2010

*baik punya pow*


Hari ni aku happy yang teramat! Senyum pun lebar 18 inci siap boleh sangkut kat telinga.. sebabnya...?? jeng jeng jeng... Aku dpt radio siap dgn speaker skali!! dah lama aku mengidam nak beli speaker.. Dari semalam aku ushar speaker ni kat pc fair. (makluman : pc fair ni berlangsung selama 3 hari di Dewan Sultan Iskandar UTM dari 25 hingga 27 Januari 2010)

Pagi tadi disebabkan terlampau bosan dok kat lab, aku pun pergi ushar lg speaker yang aku idamkan tu. Setelah berfikir banyak kali, aku pun bagitau abang kesayangan aku yang aku berkenan sgt kat speaker ni.. Aku pun buat la cerita sedih sambil bodek2 sikit abang aku tu. Tak sampai pun 15 minit, aku berjaya pow beliau! Yess!!! Tanpa buang masa, aku pun terus g beli speaker tu.. Wahh!!! amat bahagia.. Meriah bilik aku malam ni... heheee... Trimas arigato NGAH @ Mohd Nor Rahim b. Ab Razak... i lap u v(^_^)v



mase ni aku tgh dok ushar speaker



akhirnya..... yippiiii!!!!

baik punya pow......
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget