Sunday, February 6, 2011

baru 4 hari...

Gedik betul nenek rase.. bukan kat orang lain, tp pd diri sendiri... huhuu... mane taknye, baru je beberape hari dok kat rumah tapi dah rase tersangat la bohhhsaaaaannnn.... hari2 buat keje yang same. celik je mata, basuh baju, buat breakfast, sapu sampah, masak, basuh pinggan, tengok tv, tido.... ermmm... kalo macam ni la slalu, kembang la badan nenek ni ha... Tapi, mustahil jugak boleh kembang.. sebabnye, sekarang ni dah lebih sebulan nenek tak makan nasik! ingatkan dok kat rumah ni, tak jadi la 'pantang' nasik tu, tp tak sangka, bila nenek nampak nasik je, trus tak selera makan.. hahaa..! nasik je la, makanan lain nenek selera je nak makan... kuikuii...

Oh ye, semalam nenek dah start mengajar tuisyen utk kwn2 adik nenek.. ingatkan ramai la nak datang, rupe2nye sorang je!!! Hampeh punye ayu..promosi tak berkesan.. & lagi, nenek memang la dalam keadaan bahaya skrg sebab budak2 tu mintak ajarkan subjek sejarah sekali... Aiii... masak den.. ape yg nenek nak ajar ni.. kalo math tu ok la kot, ade rumus, boleh kira2.. ni sejarah! bace je la.....
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget