Sunday, February 21, 2016

Tiadalah ertinya.......

Waktu rehat Jumaat Sabtu sepatutnya macam-macam hal boleh siapkan, tapi dek kerana terlalu menggunung kerja, jadi tak tahu nak mula dari mana. Sebenarnya tak ada lah nak kena 'mula' pun sebab memang tengah berjalan, cuma nak tinggal siapkan je. Tu pun rasa Ya Ampunnnnn...! kelaut.

Hari ni semester baru pun bermula. Sebulan student cuti kemain berazam nak siapkan nota kuliah satu sem tapi hampeh. Tengah lagi dok gigih mengadap nota yang belum siap. Dengan modul kem, proposal bagai, tak tercapai tanganku nak menyiapkan semua. Esok nak tak nak kena membebel-bebel stok untuk sebulan dekat student sebabnya apaaa...sebab nota tak siap lagi. Mula kelas minggu depan aje la gamaknya. Eh jap, cara aku cerita cam malas beno aku nota tak siap. Dah siap sebenarnya, chapter yang awal-awal. Dah siap print naj bagi student. Tinggal yang hujung tak siap lagi. Aiii, kemalasan apakah??

Dah la, mata dah berpinar. Rasa nak ngamuk.

Okbai
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget