Monday, May 30, 2016

random

Manusia dengki ni, kalau orang tu tak berharta, tak ada nama, bukan anak orang besar-besar, bukan dari golongan "ada-ada", nampak tak setaraf dengan dia (entah apa kayu pengukur 'setaraf' dia tu?), tak pandai bodek, penampilan pun tak sehebat dan semahal dia.., cepat je nak buruk sangka, mahal terus senyuman dia. Macam lah dia akan jatuh papa kedana hanya kerana senyum.

Manusia.. Manusia...

Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget