Thursday, August 18, 2011

143

Impian saya adalah

1. Menjadi orang yang bijak, tak kira la dalam apa2 hal pun. Bijak buat keputusan, bijak mengurus wang, bijak mengawal emosi dll.
2. Jadi orang tua.. ermm, maksudnya, orang dewasa, yang dah berumur dalam lingkungan umur 50++, kulit dah berkedut & dah mempunyai cucu dan keluarga bahagia.. Sebabnya, saya suka tengok warga tua ni, setiap kedut yang ade pada wajah dan tangan mereka menceritakan setiap pengalaman hidup mereka.. Saya tak sabar nak tua! (serius)
3. Novelist...? hahahaa...
4. Buka cafe.. Zaralini Cafe...? ermmm.....
5. Selain Mekah (InsyaAllah, suatu hari nanti), saya sangat2 nak jejakkan kaki ke Jin Hae, Korea... bile ye agaknye dapat pergi sane....????
6. Huhh... banyak lagi ni impian (angan2 ku di langit biru), tapi malas la nak tulis)... Sebab esok saya dah cuti raya... Bagaimana pula dengan anda? hehehee....

Selamat hari raya. Maaf Zahir Batin ^^

NK > title, intro, ending, semuanya takde kaitan... Raya raya..

No comments:

diari nenek

kawan nenek