Friday, November 4, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha 2011

Buat semua muslimin muslimat, nenek nak mengucapkan selamat menyambut hari raya haji, yang jatuh pada hari ahad (6/11/11) ni.. Hari ni jalan besar & jalan kecik mesti penuh dengan kereta motor segala bagai.. Yela, nak balik beraya kan.. Nenek pun same.. hehee...
Mak ayah kat kampung dah sibuk plan nak buat BBQ la, sate la.. Nampak gayenye, gemuk la nenek balik nanti.. huhuu...
Encik Lembu pun mesti tengah duk menghitung hari je ni.. hehehee..

  
Nenek tak tau la lembu sape ni.. main google je & edit sket.. hehee....

Korban, korban jugak.. Sate, sate jugak.. Tapi apekah pengertian Hari Raya Aidiladha tu sebenarnye? Kita dah belajar mase sekolah dulu kan, saje je nenek nak review sket kasi ingat.. Jadi, inilah masanya untuk kita tanya kepada En. Wiki

Sekian..
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget