Friday, December 9, 2011

Terima Kasih Sayang-sayangku

Buat ayah yang selalu sabar & tenang menghadapi kerenah anakmu ini., terima kasih banyak2.. segala pengorbanan ayah dari segi masa, tenaga dan wang ringgit amatlah di hargai sepenuh hati.. InsyaAllah kalau 'semua'nya dah stabil, ayah tak perlu bazirkan lebih banyak masa, tenaga & wang ayah untuk anakmu yg sorang ni saja. boleh la lebih fokus pd anak2 yg lain.. huhu...

Buat emak yang ku kasihi.. terima kasih sebab selalu tolong selesaikan kerja2 rumah yg tak terbuat oleh anakmu ini di sebabkan kekangan masa anakmu ini yg agak melampaui batas.. terima kasih sebab mak sudi masak, tlg basuh baju, lipat baju & kadang2 kemaskan bilik anakmu ini..TQ mak..

Buat mak dan ayah.. terima kasih sebab faham keadaan anakmu ini yg 'tak terurus' & fikiran yg selalu 'serabut'. Jiwa kacau la mak, ayah.. Maklumlah... baru nak 'mulakan' hidup..

Buat adik2.. Trimas arigato sbb sanggup 'bagi lebih' perhatian mak ayah yg sepatutnya korang dapat pd kakakmu ini yg mmg perlukan 'perhatian'.. takpe, bila semua dah OK, kakakmu ini akan 'pulangkan' balik perhatian yg berlebihan tu pd korang2 ya.. banyakkan bersabar. Kakakmu ini perlukan sikit masa lagi. Sebulan dua mungkin.. Buat kakak & abg, thanks sis & bro for your 'help'.. korang dah rasa kan macam mana azabnya membina kehidupan, jd tq krn sudi memahami situasi adikmu yg baru kenal erti 'hidup ini indah'..

Buat yg tersayang.. ops.. belum ade.. tak pe..relax je.. Buat Mr. Boogie, tuan mu ini akan segera mendapatkan kamu kembali.. jgn 'sedih' ya..

Akhir kata, terima kasih untuk semua yg menjayakan kehidupan saya pd hari ini, esok dan akan datang. Syukur kepada Tuhan..
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget