Wednesday, November 28, 2012

hidden(me)

"Nak sangat... saat ini, waktu ini, dan bukan sejak dua menjak, malah dah lebih sembilan sepuluh menjak ni aku nak sangat menghilang dari orang-orang tertentu. atau lebih elok lagi, aku harap dengan tidak semena mena, kewujudan aku terhapus seketika oleh orang-orang tertentu tersebut. boleh tak? boleh tak bagi aku hidup dalam ketenangan yang hakiki? anggap je aku ni, antara ada dan tiada. fuhhhh.... aku harap pesanan aku ni akan terbang ke pemikiran kau bersama angin lalu beraroma bunga anggerik yang sedang kembang mekar sekarang."

2 comments:

Anonymous said...

aiza, kawan kita bising komplen2 bff aiza mentensenkan dia. apa cerita? ni yang tak sabar nak gosip ni.

Unknown said...

wahh.. sesuai dgn entry ni.. mak cik, on fb

diari nenek

kawan nenek