Thursday, July 11, 2013

Sudah cukup!

Tak pernah seumur hidup aku, pergi buat facial,, self confident menurun! Masuk bilik buat treatment je, mcm2 dorang nak kutuk. Kononnya macam kesian dengan kulit wajah aku yg bermasalah ni. Haishhh!, geram pulak aku!

Hello! Kulit aku jd makin teruk sbb produk tak guna ko tu tau tak? Dah la mahal, asyik paksa suruh beli je tiap2 sessi. Sakit hati sesi lepas tak habis lagi, ko dah buat aku sakit hati lagi. Memang tak la aku nak jejak kaki kat salon ko lagi. Never! Semalam penutup!

Kalau nak kira, mmg banyak sangat aku rugi buat facial kat tempat ko. Biar ka sesi aku ada baki banyak lagi. Makin lama aku jd customer ko, makin nipis poket aku, makin stress kepala aku, makin rosak kulit aku. Semalam pun aku tengok ramai jugak yg senasib dengan aku. Macam terpaksa je datang. Sudah la. Good bye Ad***ne! Janji ko tak serupa bikin!

1 comment:

Anonymous said...

sabar yang... patutnya tulis byk lagi ketakpuasan ati tu.. heehehe

diari nenek

kawan nenek