Wednesday, September 22, 2010

garam..

Sejak azali lagi nenek tak berapa gemar tonton filem barat. Tapi semalam nenek rasa teringin sangat nak tengok crite garam @ salt lakonan Angelina Jolie ni.. Ye la kan, makcik jolie ni kalau bab berlakon filem aksi, fuhhh... sangat hebat... Mane taknye, lompat atas trak yang bergerak pun tak cedera. kalau orang biasa ni maunye patah tulang.. hebat tak hebatnye makcik jolie kita ni.. kan kan??

Kalau nak tembak orang pun sebelah tangan je. Sorang-sorang plak tu dia lawan. muka relax gila.. Walaupun dia dah dilatih secara kasar dan jahatnye sejak kecik tapi die tetap seorang yang baik hati..penyayang.. Pendek kata, dia tak terjebak langsung ke kancah kejahatan melampau. kiranya ape yang dia buat tu adalah utk kebaikan semua pihak..

Ermm... pandai pakcik director si philip noyce ni buat cite... Tapi semua ni TAK LOGIK! ye la kan, name pon cerita.. rekaan semata-mata, tak ade kena mengena dengan makcik jiran sebelah pon... Kalau dalam dunia realiti, takdenye orang akan selamat kalau dah kena tembak dengan 6 7 orang, tapi tak kena langsung peluru tu.. Hero dorang dah kompom2 sangat hebat, tulang besi, kulit platinum, peluru pun tak lut.. kalau kena bom, kompom boleh bangun hidup balik... Pape saje lah mereka ni.. terlalu hebat sampai tak logik.. sebab tu nenek tak minat nak tengok kebanyakan filem mereka ni....




Kepada peminat2 angelina, dia memang pelakon hebat dan berbakat..!


Sekian...
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget