Thursday, September 23, 2010

...ko bila lagi??

Tengah dok chatting dengan kawan lama yang telah pun mendirikan rumah tangga dan dikurniakan dua orang cahaya mata, tiba-tiba soalan keluar pulak soalan favourite orang ramai ni...

" ko bila lagi?"

Ape yang bila? Aiiii... paham2 sendiri la kalau umur dah masuk 20an ni, kalau tak cerita pasal kahwin memang tak sah. Dah macam pelengkap dialog pulak.. Soalan-soalan ni la yang nenek paaaaaaalllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiing tak suka nak jawab.

Biasenye nenek akan kata..

"yang ko sebok sangat apasal?"


"ko nak carikkan jodoh aku ke?"


"ko nak sponsor majlis aku ke?"

Tapi semua tu dalam hati je... Jawapan standard yang nenek akan bagi...

"belajar lagi..."

(tapi jawapan ni valid sampai hujung tahun ni je.. tahun depan kena carik alasan lain plak...)
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget