Wednesday, May 26, 2010

"saya suka awak.."

"Ye, mmg pun sy suka kat awak. Nape? Salah ke?" uikk...ape kena la plak ni. Bayangkan la kalau seorang perempuan / wanita / gadis cakap macam ni kat seseorang (lelaki) yg dia suka.. mungkin org akan kata, "tak salah kalau perempuan yg mulakan dulu. lagipun skg dah tak ade konsep2 perigi crk timba. Zaman moden la katakan". Tapi sbg perempuan, for sure la dorang ade rasa segan kuasa80 kalau nak luahkan perasaan dorang ni. Bukannya ego, tapi macam tak manis plak.


Pada aku la, tak semestinya kalau kita nak luahkan perasaan  sayang ke cinta ke melalui ungkapan "sy syg awak" semata2. Ade banyak cara lagi.. Macam mane?? ermm... tu kena tanya pd yg pakar la..hehee... Pape pun, kita kena percaya yg setiap org berhak mendapat cinta yg sejati...


Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget