Monday, May 31, 2010

alamak.. kau tegur plak...

Pada suatu petang yang terik, seorang sahabat aku bertanya, "Za, kenapa bila aku baca blog kau, aku rasa semacam je? Bahasa Melayu kau agak tunggang-langgang dan kurang memberangsangkan. Bukankah dulu kau suka dan minat sangat subjek Bahasa Melayu? Siap buat puisi, cerpen.. bla..bla..bla..."

Wehh.. tu dulu la yang.. kalo la KAU tgh baca blog merapu aku skg ni TERIMA KASIH aku ucapkan sbb ambil berat dgn tatabahasa, kosa kata dan segala bahasa2 yg aku gunakan. kuikuii.. =D

Aku bukan ape wehh, aku dah tak reti nak berpuitis-puitis mcm dulu la. setelah menceburi bidang fizik secara sepenuh masa ni aku rase gaya penulisan aku dah lebih kpd 'direct to the point'  (bak kata KAU). dah tak de isi tersirat ke tersurat ke. ok?

Kalau keadaan mengizinkan, nanti aku cuba review blk buku2 BM yg ade kat rumah tuh.. huhuu... 


*KAU adalah merujuk kpd PEJOT (nama glamour la konon)... tq pejot kerana menegur.. (ceh..)

No comments:

diari nenek

kawan nenek