Wednesday, July 28, 2010

banci penduduk..


Kini kembali utk tahun 2010.. banci.. apakah ini banci? bancinta? oh..bukan2.. ini semua kerja2 jabatan perangkaan Malaysia melakukan bancian utk mengetahui populasi sebenar rakyat Malaysia. al maklumlah, kat sini bukan stakat org Malaysia je yang tinggal, org negara2 lain pun ramai.. huhuu... 

Banci penduduk ni berlangsung dr 6 julai hingga la 22 ogos 2010. kerjasama setiap org amatlah diperlukan. kalo yg ade internet, bole la banci online je.. yg xde, dok kat rumah diam2, nanti dorang (mereka yg bertanggungjawab) akan sampai ke rumah anda.. dorang juga dtg ke IPT utk lakukan banci tersebut. nenek pun nak g bersama2 memeriahkan banci penduduk ni petang nanti kat kolej nenek.. tu pon sbb dah kena 'warning' dengan org office (pihak pengurusan kolej).. "sesiapa yg tidak memberikan kerjasama akan diambil tindakan" kata org office tersebut..

untuk maklumat lanjut >> sumber



Petangnya....
nenek dan kwn2 nenek tgh khusyuk isi borang soal selidik..

heppp.... mane boleh tiru..!!




Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget