Monday, August 2, 2010

double standard..?

Perlu ke? manusia ni semuanya sama la cik kak oi.. dari setitis mani, jadi segumpal darah, jadi la manusia dan akhirnya akan kembali kpd Pencipta jugak.. manusia takde yg sempurna melainkan rasul kita Nabi Muhammad.. jadi, perlu ke nak double2 standard ni.. ape? kamu dan keluarga kamu saje kah yg sgt bagus di Malaysia ni? tolong la ye.. orang berbudi kita berbahasa.. ni nenek nak hangin2 ni pun dlm blog je.. nak buat muka tak puas hati kang nnt makin menjadi-jadi pulak 'egoistik' kamu.. kalo org senyum, balas la dengan senyuman..tak nak tegur pun nenek tak kesah.. tak perlu la ade jeling2an sudut 180' kamu tu.. tak perlu ok..? ape2 sajalah.. malas nenek nak melayan.. setiap tahun pun macam tu jugak.. elok la tu.. amalkan slalu.. 
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget