Friday, August 27, 2010

tak perlu kot..

Asal bukak facebook je status 'dia' dah berubah.. setiap 5 saat tukar status kat fb.. post status pasal 'hari ni nak makan ape?' 'besok nak dating dgn sape?' 'sy sakit hati dgn kamu!' 'nak gi kelas nak pakai baju ape?' 'sy dah siap buat itu & ini' 'sy dah baca itu & ini'.... bla..bla..blaa....

Banyak sgt post sampai orang nak baca pon naik bosan.. kadang2 meluat jugak.. macam saje nak menunjuk rajin/comel/bagus/baik.. tapi hakikatnye, 'budget betol la budak ni...'

Opss.. tergigit lidah... ade org tengah mengutuk nenek ke...?????

* 'dia' di sini bukan merujuk kpd seseorang tetapi ramai orang..
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget