Thursday, August 26, 2010

Merdeka! Merdeka! Merdeka!!

Iyeaa.... sedar atau kita semakin hampir pd tarikh 31Ogos... maknanya dah hampir 53 tahun negara kita ni merdeka... Syukur sgt.. harap2 kemerdekaan yg kita kecapi ni berkekalan....

Tapi ape yg nenek perasan, semangat kemerdekaan kali ni tak berapa menyerlah.. biasanya org berlumba-lumba pasang bendera kat depan rumah, kereta, motor, basikal,, tp kali ni mcm ramai yg terlupa nak pasang.. mungkin disebabkan semangat nak raya lebih membara dr semangat merdeka.. tu yg tak sengaja 'terlupa' nak kibarkan bendera tu....

Marilah bersama kibarkan jalur gemilang.. Merdeka!!

Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget