Sunday, August 8, 2010

I'm Positive Theatre..

Again,, promoting a poster.. hehee...


Semalam nenek dan kawan2 dah tonton teater ni.. teater?? huhuu.. sejak bile la nenek suka dgn benda2 ni..? sebenarnya nenek saja je nak rasa sendiri pengalaman tonton teater.. asyik tengok wayang je, x syok la plak.. 

teater ni di beri tajuk I'm Positive arahan Dato' Faridah Merican. Tujuannya? menonton teater sambil menderma kpd pesakit hiv.. sambil2 tu, nenek pun dpt info serba sedikit psl hiv & aids..

apa2 pun, teater amal mcm ni patut diperbanyakkan lg & semua org perlu la bg sokongan.. memang best gile & tak rugi pun dtg tengok.. I'm positive..!!!




during theatre..


dr. zaki - kenapa nenek cuma mntak autograf beliau? sbb beliau org pt. sulong (org kampung nenek).. hehee...
(/^_^)/

dgn Dato' plak.. dato' pesan "blaja rajin2.. after this u all plak libatkan diri dlm charity activity.." huhuu.. kami sokong kat kerusi penonton je la dato' ye.. ni kira terlibat jugak kan... hehee.. luv ya dato'.. !
finally, semua org balik dgn wajah yg happy dan puas hati..


SEKIAN...











Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget