Wednesday, January 12, 2011

sempurna....kah?

Perfectionist a.k.a manusia2 yang terlalu pentingkan kesempurnaan dalam hidup dorang.. Bagus sebenarnya ada sifat macam ni, sekurang-kurangnya takde buat sesuatu tu sambil lewa je kan? Seboleh mungkin dorang akan pastikan perkara yang dorang lakukan tu sempurna dan terbaik..

Namun begitu....

Kalau nak semuanya sempurna dengan hasil kerja sendiri, itu kira bagus. tapi kalau nak semuanya sempurna dengan mengharapkan orang lain buat kerja tu untuk dorang, itu kira dah lebih.! Nenek paling tak suka golongan manusia yang macam ni.. Tak reti nak usaha sendiri, tau nak arah orang lain. Yang paling bengang skali, setiap arahan dorang tu mestilah mengikut kehendak dorang dan perlu lakukan sesempurna mungkin sampai dorang puas hati...menyusahkan orang!

Hello?? ingat kami ni kuli batak korang ke? sudah la begitu, suka tunjuk muka

pulak tu... haishhh... tak paham nenek...



>>> U act like a perfectionist. U want everything's perfect and satisfy U.. u don't care about others feeling.. what u know best is "perfect!"... Derrr... u annoyed me!


Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget