Tuesday, June 29, 2010

kisah ika dan bas

Last weekend aku bawak anak buah aku si Ika ni jalan2 carik makan kat bandar bp.. punye la excited budak kecik tu sbb dapat jln2 naik bas.. huhuu... macam2.. mls nak cite, letak gambar je...





auntie zaza, cpt ambik gambar ika tgh tunggu bas..





Auntie zaza, best kan naik bas?

bas ni selamat tak?

eh, dalam bas pun ade tong sampah?

kenapa org tu letak jam besar dalam bas?



Ika nak tekan loceng jugak..!! (tp tangan tak sampai..pendek..)

Dah penat kepoh2 dlm bas, gi upah budak kecik ni mkn ayam.. mengidam la tu kononnye.. 



auntie zaza makan la, ika belanjekan...





ngehehe... tak dapat kejar..!





ambik gambar kat sini pulak auntie zaza..!

Kiranya ni semua pengalaman yg tak dapat dilupakan oleh si Ika la kot.. "pengalaman berjalan-jalan dgn menaiki bas bersama auntie zaza.."
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget