Thursday, June 24, 2010

snap @LaserLab

Uhh... belum sehari tak menulis rase gatal je tangan aku ni.. tak jadik nak 'cuti' lame2.. huhuu...

petang tadi before 'cabut' dari lab (hari2 keje half day..kuikuii..), aku sempat la kemas2 work place aku tuh.. baru aku perasan, work place aku tu nampak klasik sket.. semua ni sebab PC yg aku gune tu.. nak mintak PC baru kat SV tak berani la plak... huhuu...

sini la tempat aku carik ilham... 


work place aku (dari jauh)..kadang2 org lain tak perasan aku wujud kat situ.. sgt strategik.. =D

Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget