Saturday, June 12, 2010

Malaysia kah ini...????

Urmmm.. di sbbkan kat rumah aku ni x de sumber2 internet, jdk terpaksa la aku berpuasa dr blogging ni selama bbrp hari.. kuikuii.. time cuti gini bnyak la pulak cite yg aku rasa nak tulis kat blog merapu aku ni..
Nak di jadikan cerita....
      Hari sabtu lepas aku klua jln2 dgn adik aku. di sbbkan aku punye lesen kereta tak lepas2 lg, ktorng pon terpaksa la naik bas aje.. tunggu punya tunggu bas tu dtg, akhirnya sampai la bas tu.. bila jejak je kaki kat dlm bas, punye la ktorng terkejut.. bknnnye sbb bas tu buruk @ ade hantu tp kat dlm  bas tu semuanye org2 bangla dan indon. musykil aku.. "aku ni kat negara mane? ke bas yg aku naik tu ade guna  'pintu sesuka hati' yg doraemon pakai tu??" kitorng jdk serba slh plak (takut sbnrnye.. mane x takut, cara dorang tengok tu mcm nak telan org..seram sejuk den..)
itu baru dalam bas. belum kira shopping kompleks lg.. dah mcm g jln2 kat oversea gitu.. ntah dr pelusuk mane dornag ni dtg pon aku tak tau.. dan lg, ini baru kat batu pahat. daerah lain? negeri lain??
Hmmm... betapa majmuknya negara kita ni kan? mcm2 bangsa ade..
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget