Wednesday, June 23, 2010

paku dulang paku serpih

Hmmm... susah jgk kalau ade org yg mcm ni.. mengata org dia yg lebih.. kalau lebih sikit2 je, boleh diterima lg la. tapi kalau dah melebih-lebih sgt, susah wa ckp lu... kita tak suka di kritik, tapi kadang2 kita suka sgt mengkritik org lain. kita tak suka di umpat, tapi seringkali kita mengumpat org lain.. pendek kata, ape yg kita tak suka org lakukan pd kita, biasanya kita akan lakukan pd org lain samada sedar ataupun tak.. adil ke macam tu?
Aku tulis kat sini bukan la sebab aku nak mengata org lain tp lebih baik aku tulis dlm blog sendiri drpd g crk kawan2 ajak mengumpat psl si polan ni.. 

"aiyarkk... sungguh memenatkan hari2 nak kena dengar rungutan, kritikan, umpatan dan banyak lg 'an' dr kamu wahai si polan.. sudah2 la tu.. kamu kata mahu berubah, tp aku rasa same je mcm dulu.. makin parah.. parah telinga aku nak dengar semua tu.. maaf la kalau aku terpakse menjarakkan diri aku dr kamu, si polan. bukan aku tak suka kamu, tp mulut kamu yg tak de insurans tu memaksa aku jauhkan diri sedikit dr kamu.. sorry sorry sorry.. bye si polan.."
Post a Comment

diari nenek

kawan nenek

There was an error in this gadget